Login:
Hasło:
-|| Anime Forever ||- Dragon Ball Nao Anime & Emulation Site SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER SSJ POWER
 
 

TECHNIKI

Opis technik

-Wymagane BP: minimalne (NIE modyfikowane przez techniki lub transformacje!) BP, jakie trzeba posiadać, by nauczyć się techniki.
-Koszt nauki: punkty doświadczenia, jakie trzeba poświęcić, by nauczyć się techniki. Jeśli jest równy 0, to każdy gracz automatycznie zna tą technikę.
-Koszt w Ki: ilość punktów Ki, jakie zużywa się, używając techniki. Jeśli postać nie ma tyle Ki, ile potrzebuje, to może otrzymać tyle obrażeń, ile jej brakuje.
-Zasięg: minimalny dystans, jaki dzielić musi postać używająca techniki od celu. Bliski oznacza walkę wręcz a daleki atak z dystansu. Postać automatycznie przechodzi w odpowiedni dystans, jeśli np. ma zaatakować z pięści przeciwnika znajdującego się w dalekim dystansie.
-Efekt: efekt użycia techniki.
-Bazowa celność: bazowa celność ataku. "nie dotyczy" oznacza, że technika zawsze działa.

Specjalne efekty:

-Atak energetyczny: technikę taką można "skontrować" Tarczą Ki i Kontrą.
-Atak rozpryskowy: technika może trafić wszystkich, którzy stoją w bliskim dystansie ofiary. Dla każdego z nich wykonywany jest rzut na trafienie i obrażenia.
-Nie wymaga akcji: technikę można wykonać zawsze w walce (no chyba, że opis mówi co innego) i nie wymaga ona poświęcenia akcji, choć za każde użycie trzeba osobno płacić Ki. Takiej techniki można użyć kilka razy w rundzie, no chyba, że opis mówi co innego.
-Odrzuca przeciwnika: ofiara techniki odlatuje do tyłu, przez co znajduje się w dalekim dystansie od atakującego.

Stany postaci:

Niektóre techniki wywołują u celów ataku określone stany np. ogłuszają je. Oprócz tego, czasami Guru decyduje, że u gracza wystąpił jakiś stan (najczęściej Furia).
-Oszołomienie: oszołomiona postać traci jedną akcję, lecz może blokować, unikać itp, jeśli zostanie zaatakowana. Ciosy wymierzone w oszołomioną postać są 2 razy celniejsze. Oszołomiona postać nie może używać technik nie wymagających akcji, oprócz Bloku, Uniku, Tarczy Ki.
-Ogłuszenie: ogłuszona postać traci pewną (określoną w opisie techniki) liczbę akcji. Nie może też używać technik nie wymagających akcji, dopóki jest ogłuszona. Ciosy wymierzone w ogłuszoną postać automatycznie trafiają. Jeśli ogłuszonej postaci zada się choć 1 obrażenie, to przestaje być ogłuszona. W każdej turze ogłuszenia postać taka ma szansę 50% xMBP na odzyskanie przytomności.
-Furia: postać, która wpadła w furię, w każdej rundzie musi użyć techniki zadającej obrażenia, dopóki widzi walczących wrogów. Nie może stosować Uniku, Bloku ani Tarczy Ki, ale może Ripostę i Kontrę. Siła i Moc postaci w furii rosną x2, ale Zręczność maleje /2.

Grupy technik:

Znane wszystkim
Zwykłe
Trudne (w tym wymyślone przez graczy)
Walki mieczem
Style walki (ważne!)
 
Online: 02